با حضور دلیخت در بایرن مونیخ، تانگوی نیانزو فرضیه جدایی را درنظر می گیرد. 

بایرن مونیخ ممکن است در روزهای آینده خروجی هایی داشته باشد. 

طرفداری | به گزارش اسکای آلمان، بایرن مونیخ می خواهد یاشوا زیرکزی را به قیمت 10 تا 15 میلیون یورو و با بند بازخرید به فروش برساند. علاوه بر آژاکس و پی اس وی آیندهوون، باشگاه هایی در لیگ برتر و سری آ نیز در مورد این مهاجم هلندی که فصل قبل به صورت قرضی در اندرلخت حضور داشت، پرس و جو کرده اند. جانلوکا دی مارتزیو هم از علاقه بولونیا به جذب این مهاجم 21 ساله خبر داده است. زیرکزی که دو فصل قبل به مدت 6 ماه در پارما حضور داشت، مشکلی با بازگشت به سری آ ندارد. 

در روزهای اخیر شایعاتی از علاقه بایرن مونیخ به جذب داوید رائوم شنیده شده است اما به گزارش اسکای آلمان، با توجه به قیمت 30 میلیون یورویی این بازیکن 24 ساله و همچنین اینکه آلفونسو دیویس مدافع چپ اصلی و بی چون و چرای باشگاه آلمانی به حساب می آید، بنابراین مدافع چپ هوفنهایم گزینه جدی باوارایی ها نیست. علاوه بر این رائوم نیز قصد ندارد در آستانه جام جهانی با آمدن به بایرن مونیخ نیمکت نشین شود و می خواهد با بازی کردن به طور منظم، شانس حضور در قطر به همراه تیم ملی آلمان را داشته باشد. 

  • احتمال انتقال داوید رائوم به بایرن مونیخ در ازای کریس ریچاردز و پول نقد

به گزارش RMC و اکیپ، انتقال ماتیاس دلیخت به بایرن مونیخ به زودی نهایی می شود و به همین دلیل تانگوی نیانزو کواسی آینده خود را بررسی خواهد کرد. مدیر برنامه های مدافع سابق پی اس جی برای بررسی وضعیت موکل 20 ساله اش با حمیدزیچ، مدیر باشگاه آلمانی جلسه ای برگزار خواهد کرد. باوارایی ها حاضرند قرارداد نیانزو را تمدید کنند اما این بازیکن متقاعد نشده و جدایی را در نظر خواهد گرفت. رن و نیس دو تیم علاقه مند به نیانزو به شمار می روند.